Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

Jesli Pan domu nie zbuduje,prozno trudza sie ci,ktorzy go buduja.
Psalm.127;1

offlinepawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt Z101 w IGN Projekt
71969 odwiedzin | wpisów: 89, komentarzy: 361, obserwuje: 53
 

Instalacje wew.

autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witam ponownie, nareszcie zima odpuscila i mozna isc do przodu.wink Jutro maja nam dokonczyc montowanie rolet i drzwi garazowychyes Myslimy takze o instalacjach wew. I tu nasowa sie pytanie?Ile to kosztuje tzn robocizna i material do instalacji CO I elektrycznej?Moze ktos z budujacych z101 moglby mi przyblizyc ten temat. Dziekuje z gory angel


Komentarze (2)
Tytuł: Instalacje
autor:olo1410  dodano: 2013-01-31 | 21:16:34
Po wstępnych rozmowach z moim hydraulikiem wycenia on instalacje w z101 na około 25-28 tyś z robocizną (wersja na bogato). Pozdrawiam i życzymy powodzenia.
Odpowiedź do olo1410
autor:pawel74  dodano: 2013-02-01 | 21:02:58
No brzmi ladnie na bogato.Czy masz na mysli zlote rurki i krysztalowe pokretla grzejnikow od Swarovskiego??Jesli tak to biore zona sie ucieszy :))
Atak serio to dzieki wielkie.

Przyszla Zima!

autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

No i sypnelo!!! I na dodatek -14stopni w nocy! Juz po budowaniu, bedziemy czekac na wiosne

blog budowlany - mojabudowa.pl

To byla zima rok 1978 mialem wtedy cztery lata  smiley


Komentarze (4)
Tytuł: wiosna
autor:radekz101  dodano: 2013-01-21 | 19:29:16
Teraz ponoć już nie ma takich ładnych i śnieżnych zim przynajmniej tak mówią ja tam nie wiem za krótko żyje:) A jak przyjdzie wiosna za co się bierzecie elewacja, elektryka a może coś innego??
Odpowiedź do radekz101
autor:pawel74  dodano: 2013-01-22 | 20:11:58
Wlasnie nad tym sie zastanawiam od czego zaczac na wiosne.Moze masz jakas rade dla mnie? Byl bym wdzieczny za pomoc.
Tytuł: praca
Odpowiedź do pawel74
autor:radekz101  dodano: 2013-01-23 | 13:48:24
Nie jestem fachowcem żeby radzić ale ja widzę to tak jeśli masz kasę to zajmij się już teraz elektryką i hydrauliką, ja jej nie mam więc czekam do wiosny i będę robił ocieplenie a dopiero potem elektrykę i hydraulikę. Jak ci się nie spieszy to możesz postąpić tak samo, pozdrawiam.
Odpowiedź do radekz101
autor:pawel74  dodano: 2013-01-23 | 20:12:47
No radek101 to mnie oswieciles bo dopiero teraz zobaczylem ze do elektryki i hydralliki nie ma znaczenia temp. Bo mozna wstawic mala koze i da sie cos tam w srodku zrobic.No i panowie napewno teraz nie sa tak bardzo zajeci jak w sezonie.Dzieki i pozdr.

Okna

autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witam serdecznie w Nowym roku i zycze wszystkim blogowicza szczesliwego budowania w 2013.smiley U nas rok  zaczelismy od  zamontowania okien, czekalismy i sie doczekalismy wink Choc  zdjecia nie pokazuja dokladnie profilu to i tak mamy radoche ze nasza zetka jest juz zamknieta.Teraz czekamy na rolety i brame garazowa jak pogoda dopisze to beda zamontowane za kilka dni.Pozdrawiam i powodzenia dla wszystkich blogowiczow.

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl